LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Friday 29 April 2011

chapter 5 ~ 2

MMMMMMMMMMM..... damainya Desaku yang tercinta.
mentari malu malu menunjukkan sinarnya . langit sungguh cerah dan mendamaikan
Jemariku pantas menekan punat kemera OYLMPUS pen kesayanganku.
Merakam keindahan pagi yang mendamaikan. tak cukup dengan Kamera...
Talefon ku juga menjadi saksi keindahan pagi.
Merakam setiap detik yang amat bermakna dalam hidupku.

' my morning '
beberapa keping gambar yang sempat aku rakam ku kirim ke email Sabastian.
dia pasti menyangka aku masih tidur .

' Honey ... all the pics so WONDERFUL ... wish I can b there wth u ... mmmmm what a wonderful moment..  I miss u sooo much my honey baby ...'

balasan email dari Sabastian membuatkan aku tersenyum . Senyum yang amat manis sekali.

' U here darling..alwayz wth me ' sambil tersenyum aku menekan butang SEND .

Jarang aku merasa Sabastian jauh dariku. Sejauh mana pun dia berada..
aku tetap merasakan dia amat hampir dengan ku.
Aku masih bisa meghidu aroma pewangi yang sering digunakannya.
Seolah olah bau itu sudah sebati dengan ku.
Kemana pun aku melangkah... baunya itu menemani aku... sangat setia menemani aku.

' Tq my sweet baby ... pls b carefull n pls keep my LOVE safe wth u .... will u honey  :) '

mmmmmmm.... dia memang bijak bermain dengan perasaanku. Membuatkan aku
semakin menyayangi dirinya ......

' will always do my dear sayang ...... only u  '
' sayang awak sangat ...... '

No comments:

Post a Comment