LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Saturday 16 April 2011

chapter 3 ~ 2

Aku tenang kini. Jiwaku hilang gelora ombak Thusnami. Walaupun jarak antara benua memisahkan aku dan Sabastian namun cinta kami tetap bersemi . Aku akui hidupku agak kosong .. masa- masa lapang ku banyak terisi dengan kenangan ketika bersamanya.

Walau agak sukar... namun aku , adam dan arif sentiasa merasakan bahawa Sabastian sentiasa dekat bersama kami. Memang agak kelakar diawalnya. Adam agak keliru bila Sabastian mengucapkan Good morning disaat kami hampir mahu tidur. Sabastian akhirnya ketawa berdekah-dekah apabila Adam menegurnya.


'We sleep at night lah Ate ... not morning 'Arif juga akhirnya dapat memahami keadaan perbezaan waktu antara kami. Sabastian tidak lupa menghubungi kami sebelum waktu anak- anak masuk tidur . Biasanya kami berbual melalui Yahoo Massager.

Masih aku terkenang... bagaimana kau bersusah payah ke kedai komputer milik adik angkatku , Azizul.
aku memaksa dia untuk memuat turunkan segala kemudahan untuk chating. Sampai naik bosan dia mendengar segala permintaan aku.

kelakar... memang kelakar... tapi itulah kisah cinta aku dan Sabastian. Kisah cinta antara dua benua yang sungguh jauh berbeza. Setiap pagi aku akan dikejutkan oleh bunyi 'bib..bib...'
Bunyi yang menandakan TEXT in dari YAHOO id Sabastian ke talifon bimbitku.Aku pasti tersenyum lebar.Walaupun mataku belum terbuka sepenuhnya. Tetapi bahang kasih dan Aura cintanya membuatkan pagiku sungguh bahagia .

' morning honey... wake up.. time for ariff to get ready to school ...make him a very good breakfast... n NICE lunch box... love u honey .... muahhhhhhh.......   '

romantis kan????

p/s - sayang awak sangat........  

No comments:

Post a Comment