LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Wednesday 27 April 2011

chapter 4 ~ 5

 Gud morning my dear sayang ... i'm abt to leave 
to MOM hse wth KIDDO .... it's really last minute programe ..
suddently I MISS MOM.. n also her COOK ...
hi..hi..hi... wish U were here n we can asked MOM to 
cooked something
special for us... mmmmmmmmm........... 
masak tempoyak.....

kisssss... if u wake up ... pls text or email me... 
if late reply means i still driving

love u darling ...


kissss.. HONEY baby... 



Butang SEND ku tekan. Sambil tersenyum aku dapat membayangkan
betapa Sabastian akan terkejut . Biasanya aku amat payah untuk pulang kekampung.
Kebiasaannya aku akan mengelak bila mak atau adik ku menalifon meminta aku untuk
pulang ke kampung.
Aku masih ada rasa marah .. aku masih ada rasa sakit hati ..
tapi... aku tak tahu kenapa aku rindu..
terbayang bayang wajah ibuku.

Mak Cik Ani... itu lah gelaran popular ibuku. Bukan setakat kawan kawan ku
memanggilnya dengan gelaran itu. Kadang - kadang aku juga memanggilnya begitu.
terutama sekali bila ada anak- anak jiran bertandang untuk membeli juadah minum petang.
Mak cik Ani memang terkenal denagn kepakaran membuat segala jenis kueh mueh . Paling special
kek batik biskut merrie. Bukan setakan jiran jaran... malah aku dan adik ku Fareez , siap
sorok untuk bekal pulang ke KL lagi. Siap bergaduh sesama sendiri.

'baby... abang.. jom cepat ... nanti lambat kita sampai rumah nenek'
aku membawa CAGE milik crabby . senang nak berjalan- jalan nanti.
Ketiga mereka .. baby - adam duduk di seat belakang sekali . Abang macam biasalah..
penakut ... duduk di barisan kedua belakang...
Crabby - macam biasa dia pasti disebelah pemandu... Teman buat berbual nanti..
ha..ha..ha... gila agaknya aku ni... Crabby kan kucing.. Mana boleh borak.

Yanti turut berasak dalam kereta. duduk bersama abang dibarisan tengah.
Kini kami semua akan bergerak menuju kedesa yang tercinta.

No comments:

Post a Comment