LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Sunday 24 April 2011

chapter 4 ~ 4

' Hari dah nak petang nie....kenapa tak makan lagi ni? '
' Ni hah... nak kene touch up sikit lagi ... malam nak jumpa ngan Mimi '
' laaaa.. kot yer pun makan lah dulu .... kang sakit susah mak ni tau!!! Tien sah - sah
marah kat I nanti......makkkkkkkkkkkkkkkk juga nak jawab nyah!!!! '

aku ketawa berdekah . farhana suka sangat buat lenggok ala - ala nyah.
sepinggan nasi ayam HAINAN terhidang dimeja .
Air asam boi juga . ' MMMMMMM.... ni yang buat mak sayang kat nyah!!!'
aku membodek Farhana.. Dia cuma mencebik kan bibirnya .

' Dah makan .... haaa lagi satu.. rentikan lagu tu boleh tak??? semak telinga ...
dari semalam lagi lagu tuuuuuuuuuuuu aje!!! Tien baru bagi lah tu!!! '

'Tutup lagu ni...??? mana boleh..' sekali lagi aku meminta pengertiannya Farhana.
Lagu Sugar Sugar menjadi muzik latar . Memang dari semalam lagi aku mainkan lagu itu .
'alaaaaa.... bosan lah.... pasang lah lagu lain ....'
'mmmmmm....... jab lagi lah!! bile customer u sampai .. i tukar yerr....'
tanpa mempedulikan memek muka Farhana aku terus menyuap nasi ayam kemulut.
Mengunyah secara perlahan ... menikmati keenakan Nasi AYAM HAINAN ..
Dari restauran Sri Sianta..

' honey ... eat nicely ...'
' only if you eat with me....'

itu pesan sabastian di setiap kali kami CHAT
Dia memang sudah masak dengan perangaiku yang
suka mengabaikan diri sendiri .

aku tak suka makan sendirian . Bosan tau.. macam tak ade feel ...
hrummmmmm... rasa macam nak balik kampung lah... Bestnya
dapat makan ramai - ramai .

' Babe ... nak ikut balik Paris tak?? '

No comments:

Post a Comment