LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Thursday 14 April 2011

chapter 3

' honey .... good morning .. it's 3pm over here... you must b sleeping right now .. it's 3 am right?
i just wanted to tell you... i miss you so much n will call u at the time u reaching boutique .

baby ,
sorry for not calling you . Everything change here. but i do register satellite Internet at my house.
last week i stayed with Patrick . His house don't have Internet. He say hello to you babe ....
he told me that my baby soooooo beautiful.... wink..wink... i told him not to look at your picture tooo long...  it's make me nerves.....  lol .


baby ....
i really miss you and my little buddy. How's abang n adik? ..... i really hope everything is fine.... till we talk soon baby .....




sayang awak sangat,
mr sayang    :)





air mata ku mengalir laju. Aku benar - benar tersentuh. aku juga rasa amat bahagia .
Email kiriman Sabastian amat amat aku nantikan. Aku sungguh terharu .. dan aku
amat merinduinya .Tidak sabar rasanya untuk sampai ke butik. Aku ingin segera sampai . Seolah olah Sabastian menungguku di Butik .
'sayang ..... i'm on the way ....... miss u ' ...butang  SEND ku tekan pantas. Email yang ringkas . Aku perlu sagera sampai...

No comments:

Post a Comment