LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Saturday 9 April 2011

chapter 2 ~ 1

'i'm sure ... i will call u honey ... i promise ...' laungan Sabastian bersama lambaian tangannya. Kelibatnya hilang bersama penumpang lain. Mereka semua akan berlepas meninggalkan bumi Malaysia. Bumi yang kaya denag kepelbagaian budaya dan etnik. Aku tersenyum nipis. Ayat ayat itu sering di ucapkan oleh Sabastian. Semenjak kami bertemu.. dia sering memuji betapa uniknya Malaysia...
'It's so unique .. just like u babe..' bersama senyuman manis , sabastian pasti menyentuh pipiku. Lembut dan mesra. Dan seperti biasa aku pasti tersipu malu .


' i miss u already sayang ..... i really do ...' tanpa sedar, aku manangis lagi , namun aku segera menyeka airku mataku. Aku bergerak menuju ke anjung tinjau. Berharap untuk melihat kelibatnya.. buat yang kesekian kali.

'i want no body..no body but u.. i want no body....' pantas tanganku menyeluk saku , geteran serta bunyi lagu popular diabad ini mengejutkan aku... 'siapa plak yang hantar sms ni... adoiii ' Agak marah dan agak tidak rela mengalihkan pandangan dari memandang kapal terbang yang berada dilandasan.... walaupun aku tak pasti... yang mana satu bakal berlepas dahulu.

"honey ... aku cinta kamu ... selamanya ..pls don't cry .. pls drive safe.. n pls know tat u here wth me... alwayz in my heart ...  p/s - not a gal sit next to me... wink "

Ya Allah... sempat lagi dia bergurau. Sabastian ..dia mmg begitu. Sentisa cuba mencerikan hatiku.

No comments:

Post a Comment