LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Saturday 23 April 2011

chapter 4 ~ 3

' amboiiii... jiwangnya cik kak kita ni.' Usik Farhana . Semuanya gara - gara aku
kiss Sabastian tadi .
' Ala... dengkilah tu.... '
'Eh tolong yerrr.... setakat kiss ..kisss kat phone tak ada maknanya .... kita dapat kisss
for real tau!!! '
'Iyalah... kita tau lah.... suami awak tu romantis kan...
lagi pun dia ada depan mata awak ... boleh lah dapat kiss for real...'

aku sedih bila mengenangkan Sabastian . Rindunya aku rasa padanya . Sudah tiga bulan dia
meninggalkan aku. Urusannya di US belum juga selesai. Masa beredar terlalu perlahan
teramat perlahan ...

' Hoiiii..... beranganlah tu....  '
aku hanya tersenyum ... kalau lah Farhana tahu yang aku bukanlah berangan..
tetapi aku berimpian

Impian ku untuk bahagia... selamanya.. bersama Sabastian .

1 comment:

  1. sabastian will always love sarah...with all his heart...regardless of the storm that is his life....

    ReplyDelete