LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Friday 8 April 2011

chapter 1

'han... pls dont cry ...' sabastian memujukku lagi... jemarinya menyeka lembut hujung mataku. Mana bisa aku ketawa disaat ini. Dia akan pulang ke negaranya. Amerika . Walaupun dia harus pulang kerana anak gadisnya mahu berkahwin dan memintanya untuk pulang... dan walaupun Sabastian berjanji yang dia akan pulang segera kepangkuanku... namun... hatiku ini tetap resah dan gelisah....

'honey... pls... dont cry like tis... ' rambutku diusap lembut. pipiku basah. Sabastian merapatkan dirinya kepadaku.Kedua tangannya memegang pipiku.Memaksa aku mendongakan wajahku.. memaksa aku menatap matanya... kulihat matanya juga bergenang. Apabila dia mengelipkan matanya.. jelas kelihatan air matanya mengalir ... Hatiku bertambah sayu.

'sayang...' aku menyembunyikan wajahku kedadanya.Aku menangis lagi..kali ini lebih jelas dan aku lebih teresak esak.Dia juga menangis. Namun dia tetap memujukku... makin erat pelukanya.. dan aku rasa selamat sekali ... ya... betapa aku cinta kamu .... dan aku tak mahu kehilangan kamu.

'u sure u be back sayang?'
'oh honey...offcouse i'm sure.. i leave my heart here... wth u .. i will come back after everything settle.. i janji ok... ' katanya bersungguh. Aku masih menatap wajahnya.
'May i touch ur face sayang ?' Dia memejamkan matanya. lalu menganguk perlahan . aku mengetap bibir.kesepuluh jariku bermain diwajahnya. kesentuh dahinya... kedua matanya... pipinya... hidung..
'i'm gonna  miss ur sexy nose ...' dia ketawa...
' honey... i love u so much...pls wait for me...will u baby? ' tanganku dikucup lembut.. dan aku menganggukan kepalaku perlahan. Pelahan tubuhku ditarik merapai tubuhnya. Aku dipeluk lagi. aku dapat rasakan gelora yang melanda jiwanya... sehebat gelora yang melanda di jiwaku ini..

2 comments: