LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Friday 15 April 2011

chapter 3 ~ 1

'Amboiiiiii cik kak... lebar senyum? ' Farhana menegurku . Gadis genit berasal dari bintulu
serawak mengusik ku. Aku sedar sudah hampir dua minggu aku MOODY tak tentu arah. nasib
baik kesemua rakan disekeliling ku agak megerti akan keadaan ku ini . Perpisahan antara aku dan Sabastian
amat memukul batinku.

'hana ... saya minta maaflah ya...  dua tiga hari ni saya agak stress sikit.. ' aku membuat muka yang agak
kasihan. Muka meminta simpati . Mataku yang sepet aku kelip kelipkan... seolah olah anak burung yang sangat
comel.

'Alah Sarah... tak payah buat buka macam tu lah... i tak kisah pun.... i fahammmmmmmmmmm sangat apa
yang U alami..... sooo stop blinking your eyes...' Jeritnya sambil membaling bantal hiasan sofa.
'Awchhhh .... sakitlah Hana .... tak baik tau!!!! ' Aku sengaja mencari muka . Nak bermanja manja dengan
sahabatku ini .
'U ok hari ni? awal u datang .... kan hari ni i punya turn buka kedai ... '
'i OK .... sangat OK!!! ' sambil tersenyum lebar.. aku membaling semula bantal hiasan sofa kearah Farhana.
'Really ... Tien call ek??? ... ' serkap jarang Farhana mengena. Wajahnya juga kelihatan berseri. Kalah aku.
Senyuman dibibirku membuatkan Farhana menjerit keriangan. Dia berlari kearahku dan memelukku..

' i knew it!!! i knew it!!! i'm happy for u my dear....'
aku makin gembira. Senyumanku semakin lebar.....

No comments:

Post a Comment