LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Sunday 1 May 2011

chapter 5 ~ 3

Lady, when you're with me I'm smiling
Give me all your love
Your hands, build me up when I'm sinking
Just touch me and my troubles all fade

Lady, from the moment I saw you
Standing all alone
You gave all the love that I needed
So shy like a child who had grown

You're my lady, of the morning
Love shines, in your eyes
Sparkling, clear and lovely
You're my lady

Lady, turn me on when I'm lonely
Show me all your charms
Evenings, when you lay down beside me
Just take me gently into your arms

You're my lady, of the morning
Love shines in your eyes
Sparkling, clear and lovely
You're my lady

Lady, of the morning
Love shines, in your eyes
Sparkling, clear and lovely
You're my, lady!





love , Sayang


mmmmmm.... aku sungguh terharu . kiriman lirik lagu dari kumpulan styx sungguh menyentuh kalbu.
rasa cinta dan sayangnya terhadap aku . Tak mungkin ada insan lain yang menyayangi diriku ini. Ingin rasanya aku berlari dan kesisinya dan mendakapnya kemas. Kemas sekali . aku tidak ingin melepaskan nya pergi. Tidak mungkin.. dan memang aku tak ingin.....

No comments:

Post a Comment