LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Monday 2 May 2011

chapter 5 ~ 4

Berhari lamanya aku disini.
Merehatkan minda.
Mencari damai dijiwa.

Lama aku tinggalkan kampung halaman.
Lama aku menghilangkan diri dari kemarau
panjang .

Aku pergi meninggalkan segala kenangan pahit hidupku.
Luka yang amat dalam .
Kesan parut yang masih berbekas kini.

Entah mengapa,
Entah kenapa ...
Kenapa dan bagaimana aku boleh berada disini.

Berada disini
sama ertinya aku mengimbas kenangan lama.
Mampukah aku melakukannya...

'if only you here sayangku .....'
aku rindukan Sabastian.
Hanya Sabastian yang memahami diriku.
Hanya Sabastian yang tahu betapa pilunya hatiku ini
Hanya Sabastian yang tahu betapa aku ingin kembali kesini.


'Honey.... just go while you have chance to go.... '
'But sayang .... '
'I know ... i know it's hard for you honey .....' bahuku disentuh .
Sentuhannya amat mendamaikan perasaanku yang bergelora.
Tubuhku dibawa rapat ketubuhnya. Pelukannya amat erat.

' Only you can decide honey... remember.... learn how to forgive ...
n forget .... take your time... i'm here... always with you.. promise '
Bisik Sabastian ketelingaku.

'Mommy...mommy....' hujung baju ku ditarik Adam.
Aku tersenyum lagi. Kenagan manis aku dan Sabastian
hilang. Namun aku benar benar merasakan Sabastian ada bersamaku sebentar tadi.
Dia benar - benar ada bersamaku.

'A C K ' ...... aku tersenyum lagi.

No comments:

Post a Comment