LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Tuesday 24 May 2011

chapter 7 ~ 3

' serius mommy? ' tanya anak bujangku sambil
menggosok - gosok kelopak matanya.

' i ye.... lekaslah .... nanti kalau lambat ... panas... lekas kejutkan adik ...'
anakku masih terpisat - pisat memandangku.

' Laaaaaaa... lekaslah ... mommy dah siap mandi ni... 
tinggal adik dengan abang jer lagi....'

Aku keluar . meninggalkan anak- anakku yang masih
lali dengan mimpi.Dari luar dapat ku dengar abang
mengejut adiknya. Agak sukar untuk abang membangunkan
adiknya.Aku harus memberi bantuan...

' Adik .... nak ikut mommy ngan abang tak? ' adik masih mengeraskan dirinya...
Masih mengantuk.. Abang bergerak kebilik mandi.. Terkial- kial bersiap .

' Adik ... bangunlah...' aku mengomol pipinya.
Pipinya yang gebu itu ku cium bertalu talu. Dia akhirnya membuka matanya.

' Ape tacau atik ni...' dia memelukku erat. Aku tersenyum memandanya.

'Mommy ngan abang nak gi jogging.... 'aku memancingnya.
' Nak ikut tak ? ... aku bertanya lagi... dia mengangukkan kepala walaupun
matanya masih tertutup rapat.

Kedua mereka bersiap. Kelihatan mereka amat gembira sekali .
Keduanya memakai T shirt Biru tua.

Kegembiraan mereka bertambah pabila aku memberi tahu bahawa aku
akan menemani mereka sampai petang...

' jadi.... lepas kita pergi jog... kite pergi breakfast ....then we go to club...
we play golf .. swimming then lunch .... ok tak ? '

' Yeeeyyyyyyyy..yeeyyyyyy........' mereka bersorak gembira.
Abang mengambil segala pralatan golfnya .. begitu juga adik.
Aku memasukan baju renang kedua mereka.

' today is my FAMILY day ..
Jst me n MY kiddo ... opppsssss... wth their ATE toooo...'
bisikku sendiri. mmmmmm..... tak sabar untukku melewati hari ini.
Bersama kedua putera jiwaku serta kekasih hatiku.. Sabastian.

2 comments: