LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Friday 27 May 2011

chapter 7 ~ 5

Aku melewati waktu lagi.
Namun aku amat - amat bahagia hari ini..
Semoga hari - hari aku akan terus dibuai
bahagia ..... hingga akhir nanti.

Kebahagian yang kurasakan kini...
meresapi keseluruh jiwaku...
Aku bahagia dan bersyukur atas pertemuan kami.

'let' s eat together .... abang .. baca doa ..' aku menyuruh
abang membaca doa makan.
'Doa harus dibaca walaupun kita makan kat Mc D tau.... '

Kami semua menadah tangan .
Aku.. adik dan Juga Ate Sabastian.
Aku masih tak sabar untuk mengetahui apakah MENU dinnernya.

Dia masih menutupnya.
Membuatkan hatiku tak keruan.

' allahuma.. bariklana .. fi ma rozak tana .. wa kinna azar ban nar .....'
amin.... serentak kami mengamin... Sabastian juga.
Serentak dengan itu dia membuka tutup makanannya.


' Tadaaaaaaaaaaaaaaaa...... surprise Honey ... '
' My God Dear... You cooked nasi lemak? with curry chicken? '
aku menutup mulutku. Sungguh terharu dengan masakannya.
Memang itu makanana kegemarannya .

' uncle... i want some tooo' abang berseloroh dengannya.
sewaktu dia menghulurkan makanan .. seolah olah boleh menembusi skrin
PINKY ku. Kami semua tertawa.

Itulah uniknya cinta kami.
Jarak beribu batu ....
Beza malam dan siang....
Namun aku bahagia
Kerana tidak sesaat pun kami
berjauhan ...

aku amat - amat bahagia ....

No comments:

Post a Comment