LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Wednesday 22 June 2011

chapter 9 ~ 2

" Mommy... Ate mana? "
" Ate Buzy .... just feed the fish n log out ok? "
" Noooo..... Nak Clean Ate Tank ... Ate fish also Hungry lah Mommy "

Hiisssshhhhhh... geram betul hati aku!! Sakit sungguh.
Anak kecik aku ni tak faham sungguh gelodak yang melanda jiwa MOMMY dia.

" Adik.... faster ... nak makan lagi.. nanti nak gi school kan...
malam karang baru gi bagi ikan makan..... "

Aku lantas mengankat tubuh kecil anakku.
Membawanya kebilik mandi dan memandikannya.
Menitis air mata ini bila mengenangkan kerinduan ku pada Atenya.
Aku tahu bukan aku sahaja yang merindui Sabastian.
Anak - anakku juga merasainya.
Gelora rindu ini tak tertanggung rasanya.
Tapi siapalah aku untuk memintal buih yang memutih...
Tak mungkin berubah keadaan kami semua.


Perpisahan ini memukul jiwaku.
Merobet jantungku.
Mengenangkan dirinya..
yang mungkin amat BAHAGIA disana..
Apa harus aku menagisi kebahagian itu...
Atau biar sahaja...

Biar sahaja semuanya berlalu!!!!


" Mommy..... pedihlah mata atik ni..."

No comments:

Post a Comment