LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Thursday 16 June 2011

chapter 8 ~ 4

Melangkah masuk keruangan yang pernah aku lewati satu masa dahulu
membuatkan aku terasa nyilu.
Sudah empat tahun aku dan Iskandar memilih untuk hidup berasingan.
aku memilih untuk meninggalkan Mahligai yang
pernah kami bina bersama.

Tanpa pernah iskandar memujuk hatiku yang terluka.
Tanpa pernah Iskandar mempedulikan kami bertiga...
Dia terus hanyut dalam dunianya sendiri.

Mengenangkan kenangan lalu...
Aku terfikirkan Sabastian.
Apa kah kabarnya disana...
Rindukah dia pada diriku ini.
Marahkah dia pada keputusan yang ku buat ini.
Aku tidak mahu dia terluka...
Apatah lagi salah sangka.

Namun apa daya ku.
Kami terputus hubungan.
Aku tidak tahu kemana dia pergi??
Apa yang telah terjadi kepadanya.

Janjinya untuk pulang sebulan...
tapi kini dia pergi sudah lima bulan disana.
Meninggalkan aku dan anak terkapai kerinduan disini.

'Ahhhhhh.... benci betullah ..... semuanya serba tak kena.....'

No comments:

Post a Comment