LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Tuesday 21 June 2011

chapter 9 ~ 1

" Babe..... sorrylah ....."
aku hanya berdiam diri.
Terharu dan tersentuh hatiku apabila Farhana
bergeges turun dari kuantan.
"U nak I try hubungi Tien ke Babe?"
Aku menggelengkan kepala lagi.....

" Hana... biarlah ... dia dah buat keputusankan .."
" Laaaaa... gitu pulak ..."
aku tahu Farhana memahami perasaan aku..

" mmmmmm... if that what u want toooo..... sooooo...
lets do it gal...  why
U have to be sad like this.."

' Aku tahu... tapi Hana....aku tak faham
kenapa Tien hilang sabar lately ...
he not like that before ..... he just go..
jst like that..... "

' Babe..... ingat tak dulu... he was doing the same thing...
bila i tegur dia pasal perangai dia... dengan I ..i sekali
dia remove frm his friend list... remember??

Aku tersenyum mengenangkan peristiwa
yang disebut Farhana.
Lucu... Sabastian memang lucu adakalanya.
hanya kerana pertelingkahan kecil aku dengannya...
dan Farhana membidasnya dengan Email mautnya....
dan dia semarah - marahnya ..... lantas Farhana hilang
dari senarai rakan FBnya... Bukan Farhana sahaja...
dengan aku - aku sekalian.

"Syakila pun pernah komen bende yang sama tau babe...." 
aku memberitahu satu rahsia kepada Farhana.
" Syakila pun dia remove??? "
" emmmmmmmm... dia marah bila Syakila punya BF add aku!!! ... '
" laaaaaaaa... apa yang ngok sangat dak Tien tu....."
" Bf si Syakila tu kan Cina.. dia kan tahu aku ade sejarah cinta ngan CINA .."

Terlopong Farhana mendengar ceritaku.Sesekali kami tergelak kecil.
dan sesekali kami tergelak sakan.
Berguling - guling si Farhana.

No comments:

Post a Comment