LOVE

My photo
-Sarah & Sabastian ... percintaan antara BENUA .. takdir yang menemukan mereka.. dan takdir jua yang bisa menentukan nasib percintaan mereka .... terpisah dek jarak n waktu ... namun MASA penentu segalanya ....

Wednesday 6 July 2011

chapter 9 ~ 4

" Ahhhhh... malas betul aku nak fikir lagi.
Tiket ke Jakarta nampaknya harus aku biarkan saja.
Iskandar kata dia akan ganti balik harga tiket tu.

Pak Mud pun mengharapkan aku menemaninya di hospital
Menurut Pak Mud, aku lebih mengerti apa
yang diberitahu oleh Doctor.

Aku macam tak ada pilihan lain.
Segala yang ku rancang nampaknya
agak berkecamuk.
Tambahan pula Sabastian hilang tanpa khabar berita.
Puas dah aku cuba hubungi dia.
Tapi langsung tak ada berita.

Email dia pun aku dah tak boleh buka.
Password dah tukar.
Adalah yang tak kena tu.
Sakit otak betul bila aku fikirkan balik.
Entah apa yang berlaku pun aku tak tahu.
mungkin ini adalah yang terbaik buat kami.
BERPISAH tanpa sebarang 
SEBAB n ALASAN ......''

No comments:

Post a Comment